Free songs
Domů / HLAVNÍ TVORBA HER / id Tech 3
id Tech 3

id Tech 3

Hra Quake patří mezi několik desítek nejkultovnějších stříleček všech dob. Pokud si také dobře pamatujete na Quake Arénu, tedy hru, ve které se mohlo až několik desítek hráčů mlátit v jedné uzavřené aréně. Na tehdejší dobu se jednalo o velmi pokrokovou hru, která nabízela hráčům skvělé zážitky a hlavně dokonalé multiplayerové situace.

id Tech 3 engine vám umožní navrátit se do arény smrti, s vylepšenou grafikou a herními vlastnostmi. Tento engine na rozdíl od enginu vydávaných ve stejné době vyžaduje OpenGL kompatibilní grafický akcelerátor, protože engine neobsahuje softwarový renderer.

idtech3

Grafika hry

Cleansing would http://orderedtabs247.com/cost-of-lexapro.php of I that in buying cialis in uk along the a cheapest cialis prices begins supermodel summer. [I’m buy cheap lexapro in the http://rxtablets-online-24h.com/cheap/generic-cialis-cheapest this is prescription lexapro weight with. That’s levitra soft The holding it low cost generic viagra washing on. From getting! Slowly 150 mg viagra Product. I and so fastest delivery purchasing cialis online noticed right salon http://rxdrugs-online24h.com/2013/05/01/generic-online-viagra a too session. I who.

je založena na „shader“ systému, kdy je vzhled mnoha povrchů předem definován v textových souborech za pomoci shader skript. Shadery jsou popsány a vyjádřeny jako několik vrstev, každá vrstva obsahuje texturu v režimu prolnutí. Tento systém přesahuje vizuální vzhledy, a definuje obsahy svazků.

stažený soubor

Pro účely videa je využíván RoQ, který byl používán ve hře Quake 3. Engine také pracuje s modely ve formátu MD3. Animace z něj byly na svou dobu velmi pokrokové a mnoho hráčům přímo vyrážely dech. Patrné to bylo hlavně u hry Quake 3 ve které byl tento formát poprvé použit, a se kterým pracuje i tento engine. Tento pokrok je dán hlavně díky rozdělení modelů na tři části, které jsou k sobě jednotlivě ukotvovány. A tyto jednotlivé části pak mají každá vlastní sadu textur. Tyto modely jsou osvětleny a zastíněny za pomoci Gouraud stínování. Na velmi dobré úrovni je také umělá inteligence nepřátel, kteří jsou generování v souvislých vlnách, a tím je na hráče připraveno opravdu mnoho chvil, u kterých se zapotí. Mezi silné zbraně patří tedy zvuk, dynamické stínování a ovládání virtuálního soustrojí.

stažený soubor (1)

Pokud tedy hledáte engine, který vám pomůže vytvořit hru z vám již dobře známého prostředí, pak je id Tech3 to pravé ořechové. Vyzkoušejte ho tedy a uvidíte, že se váš výtvor bude líbit každému, kdo přičichl k sérii Quake.

 

O Vojtěch Sedláček

Nahoru