Kde jsou staré dobré budovatelské strategie?

Estimated read time 2 min read

Budovatelská strategie to je něco, co bylo před patnácti lety absolutní bombou! Ovšem dnes? Jmenujte jednu jedinou budovatelskou strategii, na kterou by hráči pěli ódy. Budete přemýšlet asi velmi dlouho.

Minecraft zapomeňte!

Ano Minecraft by vás možná mohl napadnout, ovšem my tu mluvíme o skutečném budování celých velkých měst s určitým progresem a cílem, zkrátka o hrách jako byl Zeus, Rome, Pharao a další. Víme že v poslední době, tedy několik let na zpět vyšly hry jako Anno nebo Sim City či Civilization, ovšem těm chyběl určitý nádech.

Jejich tvůrci se totiž krom samotného soustředění na stavění chtěly vydat ještě dalšími směry a tak například v Anno se kromě samotného budování věnujete i objevován vzdálených krajů a koutů, kam můžete přesunout svůj předmět zájmů a budovat zde další kolonie. Hráč je tak nucen přesouvat se hned mezi několika místy najednou a ztrácí na koncentraci nad svým jediným městem.

Vraťme se zpět!

Dále nám trochu vadí až přílišné soustředění stavby měst ze současnosti, popřípadě budoucnosti, které jsou nic neříkající a jaksi neuspokojivé. Rádi bychom tedy viděli nějaký takový projekt, který nás opět zavede do starší doby středověku či starověku, kde budeme moci budovat velká města s monumentálními chrámy a jedinečnou infrastrukturou.


Další články

Další články autora