Unreal 3 Engine + Stažení

Estimated read time 3 min read

Snad každý nadšený hráč počítačových her zní pojem unreal engine a o nadšených herních vývojářích nemluvě. Dnes si ukážeme třetí modifikaci tohoto veleúspěšného a dalo by se říci až legendárního herního enginu, jehož každý aspekt byl navržen tak aby byla tvorba v něm velice jednoduchou záležitostí.

1Tento engine je natolik propracovaný že umožňuje co nejmenšímu počtu programátorů přetvářet jejich úsilí do vizuálních prostředí, která se budou moci uplatnit v širokém rozsahu herních žánrů.


2Grafika tohoto enginu staví na 64-bitových barvách High Dynamic Range, které umožní vytvářet ničím nerušené barevné přesnosti a zároveň podporuje širokou škálu zpracování pro efekty, jako jsou světla, lentikulární hal a hloubkové ostrosti. Program podporuje všechna moderní per-pixel osvětlení a vykreslovací techniky. Cizí mu není ani parametrizované Phong osvětlení, anizotropní efekty materiálního osvětlení modelů, předem vypočítané stínové masky, virtuální posuny světelného útlumu a výpočty zrnitosti za pomoci sférických harmonických map.

3Stínování tohoto programu umožňuje použití čtyř technik a to dynamické šablony, dynamické znaky, ultra vysoce kvalitní stínové masky a směrová světla. Všechny tyto techniky jsou kompaktní a mohou být libovolně kombinovány s barevnými funkcemi. Vývojář může ovlivnit i jednotlivé přírodní jevy jako například úrovně mlhy. Program plně podporuje vnitřní a venkovní prostředí s dynamickým per-pixel osvětlením a stínováním. Součást Unreal Kismet dává vývojáři kontrolu nad tím jaká úroveň se bude hrát, aniž by musel měnit zdrojový kód a zároveň umožňuje organizaci velmi složitých sekvencí do zvladatelných jednotek.

4Unreal 3 Engine též nabízí výkonný prohlížecí rámec pro prohlížení a organizování her všech typů. Budete mít možnost vizuálně umísťovat a editovat herní objekty, NPC, skladové položky, AI uzly a světelné zdroje v plném reálném čase včetně 100% dynamického stínování. Realtime nástroje pro úpravu terénů, jako jeho zvyšování, úpravu barev a alfa vrstev, dekorovat vrstvy a spravovat jejich kolize. Animační nástroj umožňuje uživateli dovytvoření koster, modelů a animací, a svázat je do in-game akce. Plné integrování zdrojů poté pomůže vývojáři vyzkoušení balíčků, úpravy a kontroly přímo z editoru.

 

 

O Unreal Enginu už jsme Vám jednou psali, stáhněte si ho ho v příspěvku níže.

 

 

 

Další články

Další články autora