Úvod vývoje her pro Android část I.

Estimated read time 3 min read

Android je založený na jazyku Java . To je přívětivější pro nové vývojáře. Java je obecně přijímán jako mnohem jednodušší jazyk jak začít, než C + +, což je standard pro mobilní vývoj a je to, co se nyní používá. Google také odvedl skvělou práci s dokumentací API a poskytuje příklady k použití. Tam je příkladem pro ukázku funkce pro téměř 100% API, která se nazývá API Dema. Pokud jste obeznámeni s Javou a používáte-li Eclipse, mělo by pro Vás být snadné dostat svojí první práci jako aplikaci. Pokud jste nikdy nic nekódovali dříve, budete muset se naučit spousty věcí, dostat se do běhu, neboť vývoj jde stále kupředu, ale nenechte se odradit. Pokud máte nějaké zkušenosti a chtěli by jste vytvořit multiplatformní hry nebo vysoce výkonný Android hru v C + +, podívejte se na BatteryTech, což je platforma, která se v současné době používá pro vývoj her.

Získejte SDK

Prvním krokem, jak začít s platformou Android je dostat Android SDK (Software Development Kit). SDK je základní knihovna, emulátor, nástroje a ukázkový kód. Vřele doporučuji používat Eclipse a android eclipse plugin. Eclipse IDE pro Java vývojáře je v pořádku, pokud právě děláte Android. Pokud je to váš první Java developerský projekt, bude potřeba stáhnout plnou Java SE Development Kit (JDK), neboť obsahuje nástroje, které budete potřebovat pro zapsání a nasazení aplikace.

Naučte se aplikační architekturu

Láká Vás představa, že se do toho vrhnete po hlavě? Je velmi důležité pochopit android aplikační architekturu. Budete muset chtít pochopit aplikace, aktivity, záměry a jak se všechny vztahují k sobě navzájem. Opravdu důležité je pochopit, proč se Vaše hra musí skládat z více než jednu činnosti a co to znamená, zkrátka musíte mít jisté uživatelské zkušenosti.

Naučte se aktivity životního cyklu

Činnost životního cyklu je řízena OS Android. Vaše činnost se bude opakovat, zastavil a zničil jako příkazy operačního systému. Manipulace těchto události je velmi důležitá, aby aplikace, se chovala dobře a fungovala, tak jak chceme, to co uživatel vnímá jako správné. Je velmi dobré vědět, vše má do sebe zapadat než začnete navrhovat hru, protože si ušetříte čas a vyvarujete se problémům, které se mohou objevit později.

Další články

Další články autora