Leadwerks engine

Estimated read time 3 min read

Máte v hlavě již delší dobu projekt, do kterého se ne a ne pustit, i přesto, že je vaše myšlenka absolutně skvělá a výsledek by mohl být něco úžasného? Potom bude problém nejspíše v enginu, ve kterém byste hru rádi vytvořili, ale jeho parametry se vám zdají příliš slabé, nebo vás zkrátka minulý vývojový program již omrzel na tolik, že se z něj nic nového nenaučíte a proto ho podvědomě odmítáte. My vám nyní pro oba případy přinášíme řešení.

Jeho jméno se nazývá Leadwersk engine, který sbírá mnohá ocenění na prestižních soutěžích po celém světě. Jedná se totiž o jeden z nejjednoduších způsobů jak vytvořit hru s dokonale působící grafikou, efekty a příběhem. Jedinečnost tohot enginu tkví ve velmi rychle se rozvíjející podpoře jak ze stran fanoušků a nadšenců, tak i samotných autorů tohoto enginu.1

Díky tomu je možno na webu dennodeně nalézt desítky nových návodů, rad a tipů, jak se v tomto enginu ce nejlépe zorientovat a vyprodukovat přesně takovou hru, jakou by jste chtěli mít. Tomu dopomůže i podpora C++ a Lua programování. Leadwersk engine je zkrátka přesně to, co váš další projekt potřebuje.

Grafika toho enginu se řadí na velmi pokročilou úroveň díky použití AAA grafiky masy s hardverovou teselací, geometrii stínů a rendery 32x MSAA. Tyto rendery definují realtime s větší plynulostí a obrazovou kvalitou než hry z minulosti. Díky použití GL je systém schopen využívat moderní rozhraní DirectX 11, která podporuje miltiplatformní využítí na celém operačním systému. 2

Leadwersk engine v sobě zahrnuje mapovací nástroje  SI Design Level FUN, které přinášejí možnost využití přímo zabudovaného editoru, který pracuje s konstruktivní geometrií. Díky tomu bude téměř kdokoliv schopem přenést své nápady do reality a zobrazit je hráčům na jejich obrazovkách, aniž by musel být umělec. 3

Integrovaný LUA Script editor  přinese do vaší hry podobné vlastnosti jaké se projevili například ve hrách jako Crysis, World of Warcraft či Garry. Tento editor se hladce integruje do přirozeného kódu hry, díky čemuž získáte nad vývojem ještě větší kontrolu a přehled. Součástí je taktéž integrovaný debugger, který vám umožní okamžite hru zastavit spadnout do samotného editoru, kde překódujete samotné vlastnosti a opět se v poklidu navrátíte ke zkušebnímu hraní.4

Velkým pozitivem na celém enginu jsou také nulové licenční poplatky a naprosto volná možnost využívání a následného produkování vytvořené hry. Tak na co ještě čekat? Vydejte se vytvářet světy, které jsou zatím uvězněny pouze ve vaší hlavě!

icons

Další články

Další články autora