PPC reklama pro Google a Seznam

Estimated read time 3 min read

Rozhodli jste se, že své podnikání posunete blíže svým zákazníkům, a dáte jim o sobě vědět prostřednictvím internetových služeb? Pak dobře děláte. Díky PPC reklamě zaznamenává až 92% klientů zvýšení svých tržeb.

google-1088004_960_720Služby PPC reklam se týkají všech největších internetových vyhledavačů jako je Google a Seznam. PPC reklama pro Google a Seznam se dá označit za jeden z nejefektivnějších způsobů, jak se dostat ke svým případným klientům co nejblíže a efektivně jim představit své portfolio nabízených služeb, produktů a výhod, které s nimi obdrží. PPC reklamy jsou určené pro vyhledavače napříč reklamními systémy Adword, Sklik a Etarget. Spolehnout se můžete i na služby v oblasti real-time biddingu i remarketingu a problémem by neměla být ani reklama na Facebooku.

Při zajišťování PPC reklam byste se měli spolehnout na poskytovatele služeb, který chápe váš business v souvislostech a rozumí vašim obchodním procesům, vašemu webu, produktu a jeho ceně a také klientskému servisu. Díky tomu získáte takovou kampaň, která využije svůj potenciál na maximum. Tvorbu PPC kampaní byste vždy měli svěřit osobám se zkušenostmi v oboru a vždy byste se měli zajímat o to, aby jejich služby přinášely i průběžné informace o stavu kampaně, aby vás smlouva neuvrhla do žádných závazků a abyste vždy měli transparentní přístup do svých účtů.

PPC reklama by měla být vždy spouštěna co nejdříve od zadání zakázky, v řádech několika dnů, a platit byste měli vždy až za proklik. Pokud budete volit chytře, můžete získat i některé z benefitů, jako je například jeden tisíc korun do AdWords pro zcela nové zákazníky. Díky PPC reklamě se pak můžete těšit na relevantní zákazníky, kteří se o vaší kampaň či službu, opravdu zajímají. Můžete očekávat zvýšení svých tržeb a příliv nových zákazníků i dlouhodobých klientů.

Další články

Další články autora