Silk engine: Zamotat a zase rozmotat

Estimated read time 2 min read

Silk engine byl navržen a vyvinut společností Spider Game Weawers, tedy vývojářským studiem, které si vytvořilo svůj vlastní engine na tvorbu svých dvorních projektů. Stalo se tak po mnoha letech výzkumu a vývoje, kdy se engine zdokonaloval přes nejrůznější RPG hry jako Faery: legends of Avalon, Mars: War Protocols, nebo třeba Bund by Flame a mnoho dalších.

Ento engine je vybavený nejnovějšími technologiemi v grafice jako je reendering založený na fyzice, globální osvětlení, stínování za pomocí kruhů, pokročilé zpracování obrazu, univerzální částicové systémy a mnoho dalšího. Engine spolupracuje s PC a novými plafromami PS4 a Xbox One.

Hosted at Universal Videogame List www.uvlist.net

Sada nástrojů a editorů byla vyvinuta také tak, aby se co nejrychleji poháněly vysoce kvalitní hry pro tyto platformy. Díky tomuto enginu je možné stavět plně funkční úrovně (editace objektů, systém terénu, obtisků, pletiva malování, editace materiálu). Dále je zde přítomný systém vrstev, střihy založené na uzlech v reálném čase. Najdeme zde i obličejový editor a obličejové animace.BoundByFlame_0002

Nechybí ani 3D zvukový systém a inteligentní dynamická hudba, GUI systém a mezinárodní podpora, pokročilý systém dialogů a plně vybavený systém cut scén. Zkrátka vše co od kvalitního enginu opravdu potřebujete a očekáváte.

Hosted at Universal Videogame List www.uvlist.net

Díky tomuto enginu se budete moci pustit do propracovanějších projektů, které již vyžadují trochu více schopností a umu v oblasti vývojářství. Odměnou za vaše úsilí vám však bude povedený projekt, za který by se nestyděla ani profesionálněji laděná studia. Chce to tedy jen nápad a odvahu pustit se do realizace toho, co dřímá ve vaší hlavě. Nebojte se tomu obětovat čas a úsilí, díky kterému dosáhnete toho nejlepšího výsledku. A věřte, že Silk engine vám to maximálně usnadní.012645

Další články

Další články autora