Pokud jde o organizování speciální akce, jako je prodej, hudební koncert nebo snad dokonce otevření obchodu, musíte nějakým způsobem o tom lidi informovat. Můžete to udělat mnoha způsoby, včetně rádia, televize, billboardů a novin. Tyto způsoby propagace mohou přesahovat rozpočet většiny malých podniků, proto je vhodnější využít levnější, přitom téměř stejně efektivní, způsoby propagace a jedním z nich je levný tisk letáků.
Oslovte své publikum
Letáky poskytují skvělou platformu pro propagaci speciálních akcí a oslovení publika mnoha způsoby.
• Vhodit do poštovních stránek
• Vložit do prodávaných novin
• Distribuce na ulici
• Distribuce v obchodě
Buďte kreativní
Pokud se rozhodnete propagovat svou speciální akci na letáku, existuje velký prostor pro kreativitu. Váš leták musí vyniknout, ale také zdůraznit hlavní sdělení, ať už jde o prodej nebo den otevřených dveří. Většina letáků bude mít obvykle velikost A4 nebo A5 a může být oboustranný, aby vám poskytl další prostor pro předání vaší zprávy. Dalším způsobem, jak skutečně vyniknout, je zvážit skládaný způsob letáků.
Tisk online je efektivní způsob, jak mít letáky rychle, levně a kvalitně.
Něco hmatatelného
Další velkou výhodou použití letáku k propagaci akce je její hmatatelná povaha. Skutečnost, že vaši zákazníci budou fyzicky držet leták, znamená, že jste na půli cesty k tomu, abyste své sdělení dostali dál. Jak je váš leták navržen a vytištěn, může ovlivnit, zda se váš zákazník rozhodne číst a zjistit další informace. Proto je důležité, aby váš leták vynikl, ale také zajistil, aby vaše hlavní sdělení bylo jasné a snadno viditelné.
Pokud je leták určen na pozvání prezentace, nezapomeňte na potištěné firemní desky s chlopněmi, brožury, katalogy a například kalendáře jako dárek pro zúčastněné.