Nejspíše jste na tuto bombu čekali dost dlouho, ale už je tady! Cryengine páté generace je dostupný všem vývojářům a jeho cíl? Zcela jednoduchý! Dát tvůrcům herních titulů nejsilnější herní engine v současném herním průmyslu a umožnit jim vytvářet prvotřídní zábavu.
Co novinka přináší?
Nový Sandbox editor, který navazuje na úspěchy předešlé verze, zachovává si z ní to nejlepší a přináší nové užitečné nástroje. Navíc je plánována postupná další postupná inovace, takže budete mít vždy přístup jen k tomu nejlepšímu. K dispozici vám bude nové intuitivní okno a také nové výkonné nástroje Cryenginu, ke kterým se budou moci tvůrci vyjadřovat a na základě hodnocení se tyto nástroje budou jen zdokonalovat.
CE #Framework. Nová API, která umožní vývojářům lépe se obeznámit s C # a začít psát dovnou do samotného Cryenginu. A tak i přesto že C ++ je průmyslovým standardem, pro začátečníka se může stát trochu náročným úkolem v jeho začátcích. Cryengine jim tak umožňuje pracovat v sobě samém trochu jednoduší technikou. Díky tomu se také rozšíří základna programátorů s dobrým nápadem a menším množstvím zkušeností, kteří budou dělat své projekty ve skutečně dobrém enginu.
Podpora DirectX 12 je dnes již samozřejmostí. Díky ní bude mít engine kontrolu nad hardwarovými prostředky. Navíc umožňuje vývojářům těžit stále více a více výkonu i z budoucích částí hardwaru. Navíc Low Renderer výrazně zvyšuje výkon graficky náročných aplikací. Cryengine navíc přichází s kompletně přepracovaným jádrem této jednotky, která nyní umožňuje těžit maximum s minimální režií. Nová Renderer architektura umožňuje získat co nejvíce z moderních grafických API, jako je DX 12 a také velmi výrazně zvyšuje výkon pod DX11.
Určitě tuto novou peckovou novinku vyzkoušejte, protože to skutečně stojí za to. Uvidíte, že vaše práce najednou dostane zcela nový rozměr a vy chytnete nový drive do tvoření.