Free songs
Domů / HLAVNÍ TVORBA HER / 3D hry / The X-Ray Engine
The X-Ray Engine

The X-Ray Engine

Hledáte-li pro svůj projekt ten nejlepší engine, který bude velmi silný v podpoře umělé inteligence a fyzice, tedy v těch odvětvích herního enginu, které nejlépe nahrávají možnosti vytvořit skvělou akční hru, zejména pak střílečku, pak již vybírat nemusíte. Přinášíme vám totiž X-Ray Engine, který je pro tvorbu her, kde sviští kulky a řachtají zbraně, jako stvořený.

Tento herní engine, vám umožní vytvořit hru, která hráče vtáhne do centra válečného konfliktu. Díky skvělé práci s umělou inteligencí budete schopni vytvořit protivníky, kteří budou budit respekt již svou přítomností kdesi na hrací mapě, natož pak v přímém kontaktu.
x-ray engine

Skvěle propracovaná fyzika pak vyvolává naprosto věrohodný pocit z celého hraní, které se bude reálu velmi přibližovat. Celý tento dojem vyvolává systém S.T.A.L.K.E.R., který využívá silně upravenou verzi ODE fyziky. Ta podporuje stovky fyzikálních objektů na různých úrovních, ragdoll fyziku, zničitelné předměty a skvělé chování vystřelených kulek, které se budou zavrtávat do kosterních animací všeho, co se pohne.
Díky S.T.A.L.K.E.R.u je celý souboj vhodný vykonstruovat do taktické podoby typu Ghost Recon. Nejzajímavější je možnost práce s kulkami, které se mohou různě odrážet od stěn, penetrovat je, podléhat gravitaci a přizpůsobovat se šikminám. Zároveň jsou také velmi ovlivňovány zbraně, které jsou velmi nepřesné při střelbě bez míření. Velmi propracovaný je také systém úmrtnosti, který pracuje se zasaženými místy na těle hráče. Můžete tak být v jednu chvíli naživu a hned další sekundu je Game Over.

Stalker_ShadowofChernobyl_004

Veškeré NPC v celé hře budou podléhat životnímu cyklu. To znamená, že budou spát, plnit úkoly, jíst, odpočívat a bojovat. To samé platí i pro další stvořené bytosti a kreatury, které taktéž loví, spí a jí. Tyto bytosti se pak mohou pohybovat sami, ve stádech či menších skupinách.

cloudsgarbagezt94

V celé hře se budou moci také používat nejrůznější taktiky pohybu a zabíjení nepřátel. Znamená to, že se celou hrou můžete proplížit, nebo hlasitě avšak rychle likvidovat jednoho nepřítele za druhým. Další možností je také využívat odstřelovačích zbraní a čistit tak prostor z dálky.

Zkrátka tento engine vám umožní vytvořit skvělé prostředí dokonale simulující válečný konflikt, který hráči přinese hodiny zábavy, taktizování a adrenalinu.

Domovská stránka enginu

O Vojtěch Sedláček

Nahoru